Via mijngezondheid.net kunt u uw medisch dossier inzien. Mocht u via mijngezondheid.net inzicht willen in uw medisch dossier neem dan contact op met de assistente. De assistente zorgt er dan voor dat de huisarts(enpraktijk) gekoppeld wordt aan uw account.
Daarna kunt via mijngezondheid.net met uw DigiD inloggen.
Wat kan u in uw dossier lezen:
- het advies van de huisarts
- de uitslagen van onderzoek
- de lijst met uw medicijnen
Met deze informatie kan u samen met de huisarts, praktijkondersteuner of assistente praten over uw gezondheid en een keuze maken over uw behandeling.
Daarnaast kunt u de site gebruiken om uw huisarts een vraag te stellen (een zogenoemd e-consult). Het stellen van vragen is alleen voor NIET spoedeisende klachten, aangezien het een aantal dagen kan duren voor u een reactie ontvangt.
Bij praktijk Hordijk/Wassink is het mogelijk om een afspraak te maken op het spreekuur van één van de huisartsen. Dit kan niet op dezelfde dag. Ook hiervoor geldt indien u een spoedeisende klacht heeft of daarover twijfelt bel dan eerst met de assistente of 112. De duur van de afspraak is 10 minuten en geldt voor 1 klacht. Indien u meer tijd nodig heeft of meerdere klachten heeft, dan moet u ook de assistente bellen.
In veel gevallen zijn ook andere zorgverleners aangesloten bij mijn gezondheid.net, zoals bijvoorbeeld de apotheek. Hier kunt u dan ook uw gegevens inzien en bijvoorbeeld medicatie bestellen.
Via deze link kan u inloggen op mijngezondheid.net (MGn): https://home.mijngezondheid.net/inloggen/.
Voor meer informatie zie het plaatje hieronder: