Klachtenregeling Huisartsen

Gelukkig zijn de meeste patiƫnten heel tevreden over hun huisarts of andere zorgverleners van de praktijken. Maar misschien bent u over bepaalde zaken iets minder tevreden. Hier leest u wat u kunt doen met uw onvrede of klacht.

Wij willen graag op de hoogte zijn van uw ongenoegen als dat er is. Het geeft ons namelijk de mogelijkheid om onze zorg nog beter te maken. Binnen het gezondheidscentrum Spoorlaan hebben de huisartsen een eigen klachtenregeling.

Mocht u een klacht hebben over een huisarts, praktijkassistente of een praktijkondersteuner dan kunt u dit het beste melden bij uw eigen huisarts via het klachtenformulier (bestandstype PDF). U kunt het formulier ook vragen aan de assistente.

De huisarts zal u binnen 5 werkdagen benaderen om het probleem te bespreken en op te helderen na het inleveren van het klachtenformulier.

Alle huisartsen en waarnemers van de huisartsenpraktijken in gezondheidscentrum  Spoorlaan zijn aangesloten bij de SKGE (Stichting Klachten & Geschillen Eerstelijnszorg). Lukt het niet om samen met de huisarts of daarna praktijkmanager tot een oplossing te komen, dan kan de klachtenfunctionaris van de SKGE hierbij helpen (www.skge.nl).

Locatie Gezondheidscentrum Spoorlaan

Spoorlaan 20 C - F
2908 BG
Capelle aan den IJssel